غریبه بود....
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 16:14 | نویسنده : آرینا (ایسپک)

یک روز غریبه بود......

آشنا شد...

عادت شد...

عشق شد...

هستی شد...

روزگار شد...

خسته شد...

بی وفا شد...

دور شد...

بیگانه شد...

حسرت شد...

فراموش نشد...

فراموش نشد...

بخدا فراموش نشد...اخم



نظرات شما عزیزان:

delaram
ساعت17:54---14 شهريور 1392
سلام یک سوال این batgirl بی ادب کیه؟
سلام. دارنده ی یه وبلاگه.دوست یکی از دوستامه


saeed
ساعت14:16---12 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ:ممنونم حتما میام


شبح سیاه
ساعت6:13---28 مرداد 1392
غمگین مشو عزیز دلم

مثل هوا در کنار توام

نه جای کسی را تنگ می کنم

نه کسی مرا می بیند

نه صدایم را می شنود

دوری مکن

تو نخواهی بود

من اگر نباشم.


Batgirl
ساعت1:55---24 مرداد 1392
اه جدی؟

بهش میگفتی منم بودم هیچ وقت نمیتونستم همچین لقمه چرب و نرم و مفتی رو فراموش کنم

مرتیکه 4حرفی!

اه!

ممنون از بی هدفیت
پاسخ:هوووووووووووووووووووووی اینجا از همه سن بیننده داره!اینا چیه میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درس حرف بزن گلم. خواهش میکنم.چاکرتیم داش


هرز نوشته ی دختر روانی
ساعت14:55---23 مرداد 1392
slm azizam mc az mohabatet
shomam link shodi


Batgirl
ساعت13:20---22 مرداد 1392
اون عنتر برقی کله سیب زمینی رو فراموش میکنی یا خودم بیام خفت کنم؟؟؟
پاسخ:اتفاقا اینو عنتر برقی برام فرستاده بود ولی کلا چون قشنگ بود گذاشتم وگرنه هدف خاصی نداشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناژین توس
  • تازیانه